LEGAL INTERMODAL KANCELARIA
Audyty transportowe
Jedną z usług oferowanych przez naszą kancelarię LEGAL INTERMODAL jest przeprowadzanie audytu odnoszącego się do różnych obszarów prawa w przedsiębiorstwie transportowym. Dzięki zdobywanemu przez lata doświadczeniu, a także ciągłemu doskonaleniu umiejętności praktycznych wypracowaliśmy dla naszych Klientów kilkanaście kategorii audytów. W zależności od wybranego modułu są one przeprowadzane przez członków naszego zespołu, posiadających najlepsze kwalifikacje w danej dziedzinie. Realizacja poszczególnych modułów audytu transportowego pozwala na konwalidację wszelkich naruszeń oraz uchybień, stwierdzonych w trakcie kontroli.
W ramach podejmowanych czynności dokonujemy kompleksowej i profesjonalnej oceny sytuacji prawnej każdego przedsiębiorstwa, a także poddajemy szczegółowej analizie sposób prowadzenia dokumentacji.
Mogą Państwo zdecydować się na następujące audyty oraz dowolnie łączyć ze sobą poszczególne moduły:
- Audyt dokumentacji przedsiębiorstwa;
- Audyt dokumentacji kierowców;
- Audyt ewidencji czasu pracy;
- Audyt środków trwałych;
- Audyt pośrednictwa w przewozie rzeczy;
- Audyt paliwowy;
- Audyt poziomu zabezpieczeń od potencjalnych roszczeń pracowniczych (kierowców);
- Audyt kompetencji stanowiskowych pracowników;
- Audyt wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy (regulaminy pracy, regulaminy wynagradzania);
- Audyt przed kontrolny PIP;
- Audyt przed kontrolny ITD;
- Audyt przed kontrolny US.
Dlaczego warto zlecić przeprowadzenie audytu?
Przedsiębiorcy, którzy powierzą naszej kancelarii przeprowadzenie audytu, zyskają m.in.:
- Dokładną oraz wnikliwą analizę i ocenę dotychczasowych działań;
- Dodatkową ochronę prawną;
- Wskazanie poziomów ryzyka w danych obszarach oraz szans na powodzenie w planowanych transakcjach/działaniach;
- Wiedzę o tym, w jaki sposób zwiększyć zyski z działalności, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych strat.
W jakich sytuacjach przedsiębiorcy powinni zdecydować się na audyt prawny?
Przeprowadzenie audytu jest szczególnie zalecane przy:
- Zmianach osobowych w zarządzie;
- Zapowiedzianej kontroli organów państwowych;
- Wprowadzaniu zmian w rozwoju firmy lub przyjętej polityce działalności;
- Przekształcaniu działalności gospodarczej lub przejęciu przedsiębiorstwa;
- Nabyciu akcji lub udziałów w spółce;
- Rejestracji nowych znaków towarowych.